- Szczegóły
- Odsłony: 57
Opiekun – mgr Urszula Wichrowska
Przewodnicząca: Julia Duda, kl. VII
Zastępca: Kinga Krężlewicz, kl. V
Sekretarz: Zuzanna Zaleska, kl VI
Skarbnik :Zuzanna Cichosz, kl. VII
Samorząd Uczniowski stoi na straży przestrzegania prawa oświatowego.
W szkole jest reprezentantem uczniów wobec Rady Pedagogicznej, czuwa nad respektowaniem praw, ale i obowiązków ucznia zgodnie ze Statutem - najważniejszym dokumentem w naszej placówce.
Samorząd Uczniowski jest głównym organizatorem imprez szkolnych. Współdziałamy z nauczycielami realizując plan imprez szkolnych. Organizujemy czas wolny podczas przerw. Jesteśmy przedstawicielami na państwowych i kościelnych uroczystościach gminnych. Pomagamy koleżankom i kolegom w nauce. Włączamy się w akcje charytatywne. W szkole jesteśmy prawdziwymi gospodarzami i cieszymy się, że nasz głos jest bardzo ważny.
- Szczegóły
- Odsłony: 1699
http://matzoo.pl/lamiglowki/40
http://matzoo.pl/lamiglowki/zapalki-poziom-2-dla-odwaznych40256
http://matzoo.pl/lamiglowki/zapalki-poziom-3-mnozenie-pod-gorke40257
http://questcity.eu/
http://pisupisu.pl/
http://pisupisu.pl/2/trening-umyslu/kolejnosc-liter
- Szczegóły
- Odsłony: 149
Warszawa, 1 kwietnia 2016 r.
Podmioty odpowiedzialne za konkurs
Organizatorem programu jest McDonald’s Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000097409 NIP 521-008-81-10. Podmiotem koordynującym program jest agencja 24/7Communications sp. z o.o., ul. Świętojerska 15, 00-236 Warszawa, NIP 118-15-75-985.
Adresaci konkursu
Adresatami konkursu są publiczne szkoły podstawowe z terenu całego kraju. Udział w konkursie jest dobrowolny i nie wiąże się w żadnym stopniu z uczestnictwem w programie głównym „Bezpieczna jazda”. Zespoły uczniowskie pracujące nad inicjatywami mogą liczyć maksymalnie trzydzieści osób.
Formuła i cel Konkursu
- Konkurs jest elementem uzupełniającym program „Bezpieczna jazda. Karta rowerowa - moje pierwsze prawo jazdy”. Polega on na przygotowaniu i przeprowadzeniu w wyznaczonym terminie dowolnej inicjatywy mającej na celu promocję zasad ruchu drogowego, bezpiecznego zachowania na drodze a także stosowania materiałów odblaskowych. Ma ona służyć podniesieniu szeroko rozumianego bezpieczeństwa w ruchu drogowym w otoczeniu szkoły (tj. najbliższej okolicy, mieście, gminie etc.).
- Powyższa inicjatywa ma służyć kształtowaniu u młodzieży szkolnej umiejętności:
- odpowiedzialnego uczestniczenia w ruchu drogowym,
- identyfikowania zagrożeń wynikających z ruchu drogowego,
- oraz konstruktywnego i kolektywnego rozwiązywania problemów i wychodzenia naprzeciw stwierdzonym potrzebom.
- Inicjatywa może polegać na działaniach zarówno w samej szkole jak i poza nią. Działania te mogą wprowadzać namacalne zmiany w świecie realnym bądź prowadzić do podniesienia wiedzy i wypromowania bezpiecznych zachowań uczestników ruchu drogowego. Do realizacji swojego projektu szkoła może zainicjować współpracę z innymi podmiotami (władze publiczne, Policja, Straż Miejska, parafia, media itp.)
Zgłoszenie do konkursu
- Szkoły zainteresowane udziałem w konkursie dodatkowym powinny w terminie do 29 kwietnia 2016 roku zadeklarować to poprzez przesłanie e-maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oprócz deklaracji uczestnictwa zgłoszenie nie musi zawierać żadnych innych treści, w szczególności zarysu planowanych działań. Deklaracja ma na celu jedynie pokazanie Organizatorowi skalę zainteresowania Konkursem. 2. W terminie do 20 maja 2016 roku szkoły uczestniczące w konkursie powinny wysłać zgłoszenie zawierające opis podjętej inicjatywy. Zgłoszenie powinno być wysłane na adres: 24/7Communication, ul. Świętojerska 5/7, 00-236 Warszawa koniecznie z dopiskiem „Bezpieczna jazda”. O jego przyjęciu zadecyduje data stempla pocztowego. Zgłoszenie powinno być przygotowane na formularzu dostępnym na stronie www.bezpiecznajazda.com.pl. Oprócz formularza szkoła powinna załączyć dokumentację inicjatywy (np. zdjęcia, materiały video, kronikę z realizacji, wycinki prasowe itp.). Niekompletne wypełnienie formularza lub brak jakiejkolwiek dokumentacji skutkować będą nieuwzględnieniem zgłoszenia w konkursie. Taki sam skutek będzie miało nadejście zgłoszenia po ww. terminie. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy poczty.
Rozstrzygnięcie konkursu
- Rozstrzygnięcie konkursu polegać będzie na wyłonieniu spośród zgłoszeń spełniających formalne kryteria trzech, które otrzymają równorzędne nagrody. Ich wyboru dokona Komisja Konkursowa. Liczba członków Komisji będzie nieparzysta, nie mniejsza niż 3. W przypadku różnicy zdań o wyniku rozstrzyga głosowanie i zwykła większość głosów. Komisja zbierze się w dniach 23 – 27 maja.
- Dokonując wyboru komisja weźmie pod uwagę m.in. następujące elementy:
- a) trafne zidentyfikowanie problemu z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym,
- b) określenie najbardziej efektywnego sposobu działania,
- c) stopień aktywizacji uczniów szkoły do przeprowadzenia inicjatywy,
- d) pozyskanie do współpracy partnerów spoza szkoły,
- e) skuteczność i trwałość osiągniętych rezultatów.
- Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi poprzez zamieszczenie listy nagrodzonych szkół na stronie internetowej www.bezpiecznajazda.com.pl w terminie do 31 maja 2016 roku. Dodatkowo koordynatorzy zwycięskich szkół zostaną powiadomieni telefonicznie i/lub mailowo.
- Od rozstrzygnięcia Komisji Konkursowej nie przewiduje się odwołania.
Nagrody
- Zwycięskie szkoły otrzymają miasteczko ruchu drogowego wraz z wyposażeniem Wyposażenie będzie obejmować maty, znaki drogowe oraz sygnalizator świetlny. Nauczyciele koordynujący realizację inicjatywy zostaną nagrodzeni premią pieniężną w wysokości 1000 zł netto. Wszyscy uczniowie zaangażowani w realizację programu drobne upominki.
- Przekazanie nagród nastąpi do 17 czerwca 2016r
- Szczegóły
- Odsłony: 150
Regulamin na stronie www.ces.edu.pl/albus