Punkt przedszkolny
Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. Marszałka J. Piłsudskiego w Nowym Grabiu funkcjonuje od 1 września 2012r. Powstał w ramach projektu pn. "Akademia Smyka" nr POKL.09.01.01-14-149/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.1 „Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Realizacja projektu została zakończona 30 czerwca 2014r. Dzięki przychylności władz Miasta i Gminy Gąbin Punkt Przedszkolny nadal funkcjonuje i cieszy się dużym zainteresowaniem.
GALERIA ZDJĘĆ
- Szczegóły
- Odsłony: 5883
700–830 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Czynności opiekuńcze, porządkowe i organizacyjne. Zabawy swobodne, oglądanie bajek na dvd. |
830–900 |
Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze itp. Oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych. Prace porządkowe w sali. |
900–915 |
Ćwiczenia poranne. |
915 –925 |
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania. Czynności samoobsługowe. Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania. |
920–945 |
Śniadanie. Zwracanie na kulturalne spożywanie posiłku. |
945–950 |
Przygotowania do zajęć. |
950–1035 |
Zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego. |
1035–1045 |
Przygotowania do wyjścia do ogrodu – czynności samoobsługowe. |
1045–1145 |
Pobyt w ogrodzie lub sali gimnastycznej – zabawy i gry ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne. Obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, zabawy dowolne. Wycieczki, spacery. |
1145–1155 |
Powrót z ogrodu lub sali gimnastycznej. W szatni czynności samoobsługowe. W łazience czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu. |
1155–1230 |
Obiad. |
1230-1300 |
Zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym w sali lub na świeżym powietrzu. Zabawy ze śpiewem, działalność plastyczne. Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej. Gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne. |
1300-1330 |
Indywidualna praca z dzieckiem i zespołowa w zależności od potrzeb. |
1330–1600 |
Dowolna działalność dzieci, zabawy w sali lub na powietrzu. Kontakty indywidualne z rodzicami. Prace porządkowe w sali. W zależności od pory roku – zabawy dowolne w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci. |